Redigeringskvällen.

Gjorde min första gravidfotografering idag på en kompis lillasyster som ska väntar sin bebis när som helst. Och jag måste säga att hon gjorde det bra. Själv var man galet osugen i vecka fyrtio på att böka ner sin stora ömmande kropp i diverse positioner, och ännu mindre att någon skulle föreviga detta med kamera.
 
Tycker det var himla kul att fota dock. Är väl inte helt van vid att regissera någon utan brukar oftast försöka hitta "ögonblicket", det som händer i farten. Men det här var också roligt. Lite spontant och lite redigerat. Jag hoppas bara de blivande föräldrarna blir nöjda!
 
Och om några veckor får jag äran att följa upp graviditeten med mysiga bebisbilder istället. Det blir nog ännu skojigare :)
 
 
michaela- mamma till tre 💗

så roligt och lärorikt att få fota sådär. jag är säker på att preggot blir nöjd med bilderna!

Svar: Ja det är himla kul alltså, alltid lite nervöst när det är första gången. Men tur att hon blev nöjd :)
Zandra Claeson

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Spännande, önska jag hade förevigat mina magar lite mer proffesionellt. Men som du säger, man kände sig inte överdrivet sugen att vara med på kort alls faktiskt ;)

Svar: nä precis, jag ville knappt vara med på vanliga bilder. Stor och tjock som man var. BLir det en tredje ska jag dock försöka föreviga lite bättre ;)
Zandra Claeson

Mammatea

Kul! Bildernablir säkert jättebra.

anna

vad roligt :)

Nina Barksenius - Healthy Heroes

Nä men ååååh va söta skor!!

Svar: visst är det :)
Zandra Claeson

Jenny - mammaliv i Nashville

Finns det något sötare än små små pytteskor? :) <3

Svar: Nä det är verkligen hjärtesmältande :)
Zandra Claeson

Boosse

Om jag inte minns helt fel så fyllde Lilli 3 år igår. Hurra hurra hurra!! :) i efterskott
Hoppas att ni hade en mysig dag! Kram

Svar: Ja precis det stämmer ju :) Tack så hemskt mycket!! När fyllde Maribel, var det inte bara nån dag emellan våra tjejer? Om jag inte minns helt fel alltså ;) kram
Zandra Claeson