Den stora glasskampen!

Nu har du chans att rösta hem GBs glassevent med roliga familjeutmaningar och glassutdelning till din stad. Välj först din favoritsmak, välj sedan din stad i nästa moment. Den stad med flest röster (utifrån befolkningsmängd) vinner!
 
På nationaldagen presenteras vinnande stad och datum för eventet så håll utkik.
 
Klicka på bilden för att bjuda din stad på glass!
 
 
 
I samband med glasskampen kommer jag även lotta ut glasscheckar till er läsare till ett värde av 500 kronor.
 
Två stycken har chans att vinna glass för 250kr vardera!
 
Skriv bara ditt namn och mailadress tillsammans med din GB favortsmak i en kommentar, så är du med i utlottningen.
 
Glasscheckstävlingen avslutas den 20 maj och vinnarna dras av mig.
 
Ja men lycka till då :)
 
 
 
mammaTea

Jordgubb!

[email protected]

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Jag kör safe och säger jordgubb, det går alltid hem =)

Elisabeth

Blåbär såklart!

Matilda

Blåbär! Äntligen!

frupastell

Hallon, jordgubb och svarta vinbär :)

[email protected]

Svar: Du vann!!! Också :) GB slängde in några checkar till så grattis till checkar för 250kr!! Kramar

Maila förresten din adress till mig så kommer checkarna inom kort :)
Zandra Claeson

Lina

Hallon jordgubb och svart vinbär såklart! Massa goda bär tillsammans med glass kan ju bara bli toppen :)

Anna

Mmmm blåbär :-)

Jennifer - Love and Respect

Blåbärsglassen är jättegod och...den finns laktosfri för oss som behöver det. Bra jobbat GB :D

Milou

Helt klart Hallon,JOrdgubb,svarta vinbär. Vilken kombo!... =)

Linn- mamma till Nellie&Lily-Rose

Blåbär :)

emelie med hugo&vilma

Jordgubb röstar jag från storstaden!

Helena

Efter lite funderande svarar jag jordgubb, även fast blåbär också är en hit!

Svar: Bra att du tävlar helena, för du har också vunnit!!! Tjohoo :) Maila din adress så kommer det hem checkar för 250kr inom kort!! kramar
Zandra Claeson

Emelie

Jordgubbsglass är alltid godast!

Petra HH

Min favorit är blåbär. Den får mig att minnas när jag var liten och följde med mamma på stan och fick köpa mjukglass på Rådhustorget. Smakerna som fanns var vanilj, blåbär eller blandad.

Svar: Tror också den är supergod :)
Zandra Claeson

Bosse S

Blåbärsglass kan aldrig va fel!

Tinka van Baak

Hallon, jordgubb och svarta vinbär låter ju bäst!:D

Lill malm

Blåbärsglassen är himmelskt god

Lisa

Blåbär alla gånger! Skulle kunna leva på blåbär! Det bästa med hela sommaren är ju nästan att gå i skogen och plocka dem föratt sedan äta med mjölk.

Sophie Blomqvist

Blåbärsglass helt klart!! Tycker egentligen inte om blåbär men när jag fann det i glassmak var det som att en ängel hade flugit in i munnen på mig!!

Svar: Tyvärr är själva glasscheckstävlingen avslutad du, men du kan ju fortfarande rösta i glasskampen och vinna en massa glass till din stad :)
Zandra Claeson