Om att börja se något slags ljus i tunneln..

 
Här är vi nu.
 
Golvet ska slipas litegrann och sen kan jag börja måla även i det stora rummet. Tre varv. Två varv med halvmatt färg och så blir topplagret högblankt precis som alla lister och socklar.
 
Till veckan är det nog dags att flytta in dom tror jag. Minsann.
Elle

Duktigt! :) Kommer att bli superfint ju!

Svar: Tack, det tror jag också. Spänd förväntan råder här :)
Zandra Claeson

Mammatea

Duktiga ni är! Tycker ni gör det bra. Att renovera med barn är inte det lättaste kan jag tänka mig.

Svar: Nä, man har ju missbedömt lite om all den extra tid det tar med barn.. innan när vi målade om något rum så gjorde man det på några timmar. Nu tar det två veckor, typ ;)
Zandra Claeson

Pernilla Chis

Det kommer bli helt maiskt fint!
Lite hårt slit på vägen bara. Lycka till!

Svar: Precis, och i slutändan kommer man inte bry sig om allt hårda slit. Då kommer vi bara vara så nöjda att det blev så fint!
Zandra Claeson

Kristina - ingen vanlig dag

Alltså jag dör så fint detta rum blir! DEN tapeten och vitt golv på det. Åh!

Svar: Men eller hur!! Står själv och bara klappar händerna och fnissar åt hur bra det blir. SÅ NÖJD!!
Zandra Claeson