Just nu.

 
Perfekt påskhelg på alla sätt och vis får jag lov att säga. Nu är vi dock hemma igen jag och lilleman, och sängen kommer att intas per omgående. Tröttast.se är statusen, så ni får hålla ut tills imorgon istället då det blir bildbomb. Just nu är det här allt jag mäktar med. En bild på den obligatioriska målningen av ägg som ändå ingen orkar äta upp. Eller uppgiften slutföra, då det av någon anledning alltid ligger ett gäng omålade kvar i skålen. År efter år.
 
Oh well. Godnatt ni fina där ute - nu går jag in i drömmarnas land!
 
Och förresten.. inatt ställer vi ju fram klockan, så tekniskt sett går jag ju faktiskt och lägger mig tio i tio och inte nio.
 
Typ...
Veronica

Blev jätteinspirerad att måla ägg nu!

Suss

Fint målade ägg!
Här är vi oxå trötta efter påskmiddag med familjen men än har vi inte kommit i säng ;)
Ha en fortsatt fin påsk, kram Suss

Svar: Tack detsamma!! Lite seg på att svara på kommentarer så jag får önska en fin helg istället :)
Zandra Claeson

Junitjej

God natt!

Elsa

fina ägg haha! :D Älskar den med mustasch!

Svar: visst blev den söt :)
Zandra Claeson

Tilde

Va fina ägg:)

Hanna

Så där är det alltid! Man börjar måla med stor entusiasm..men två-tre ägg senare är det inte lika kul...
I år slängde jag bara ner ägg i karamell-färg som fick dra ett par timmar, haha. Latmask :P

Svar: Hade tänkt göra samma sak faktiskt, men spritpenna funkade rätt bra det med ;)
Zandra Claeson

Thea

Älskar ägget med mustaschen! :)

Kaarmah K

Påsken är så härlig!