Faiblessen för the odd stuff

Kan inte rå för't  - men sånt här bara älskar jag.
 
 
 
En pryl men med två användningsområden. Pall att sitta/ställa saker på - och pall att kliva upp på.
Så genialiskt i all sin enkelhet!
 
Och jag vet absolut ingenting om den annat än att jag impulsköpte den av samme man jag köpte skrivbordet av. Han trodde att den hade spansk börd men var inte säker. Jag föll såklart pladask och tycker fortfarande att den är nåt av det charmigaste jag har sett. Och köper vi hus snart ska jag hitta den en perfekt plats så att vi kan nyttja dess praktiska karaktär mycket mycket mer.
 
Är den inte tjusig, så säg?
 
pall, loppis, antikt, trappstege, damejeanne, gamla böcker, vitlaserat golv
Marie

Ohh tjusigt, gillar gamla möbler som numer blir moderna =D

Svar: samma här, är såå glad för alla skatter som kommer fram ur folks gömmor :)
Zandra Claeson

michaela- med syskon i magen <3

jodå..väldigt tjusigt! bra köp!

Svar: Fint att det är fler som håller med :)
Zandra Claeson

vintervitochsommarblom

Väldigt tjusig!

Svar: :) Jaaa!
Zandra Claeson

Pernilla Chis

Roligt att du liksom bara dras till grejer. Jag tycker också att den är lite fräck. Men jag hade nog velat måla om den lite så där slitet....kanske i grönblå ton. Den triggar verkligen igång fanstasin och skaparlusten!

Svar: visst gör den?! Hade det inte varit för de dekormålade blommorna hade jag säkert målat om den direkt, men nu har jag liksom inte hjärta för't.
Zandra Claeson

2-barns-mamman

Snygg var den i alla fall! :)

Svar: Tack :)
Zandra Claeson