Slutet.

I helgen har det mesta handlat om flytten. Tankar och handlingar och saker som ska köpas och fixas.
 
Mellan packandet och planerandet har vi ändå hunnit med att njuta av den underbara solen och det härliga vårvädret. Vi har tagit promenader, ätit gott och myst i soffan med bland annat Mello, Pluras kök, Pippi och Django Unchained. Ätit godis och dippat grönsaker och så har min bror Charlie även varit så snäll och plogat med traktorn vid huset. Och så har jag styrt upp så att allt kommer lösa sig i veckan med sakerna som behöver fixas till innan vi kan flytta in.
 
Känslan just nu är nästan som när man ska åka utomlands. Man har packat och laddat och byggt upp en massa förväntningar (i flera år egentligen) som nu håller på att nå sitt klimax. Det känns alldeles pirrigt och roligt och stort. Och samtidigt lite lite skrämmande.
 
Imorgon får vi nycklarna och blir husägare på riktigt. Och jag är så förbaskat taggad!
 
Frida

Spännande :)

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh vad kul med flytt till hus! Vad avundsjuk jag blir! Men det måste vara otroligt svårt att hitta huset med stort H?! jag skulle ha sån otrolig bestlutsångest tror jag när det väl var dags för husköp! ;)

Svar: Ja huset med stort H lär nog låta vänta på sig ett tag till.. det här tycker vi mycket om men drömkåken är ändå en bit ifrån vad vi har nu. Framtiden får utvisa helt enkelt, man brukar ju säga att det tredje huset man äger är drömhuset :)
Zandra Claeson

Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Underbart! Letar också nytt, men nytt att hyra eftersom vår hyresvärd inte är något och ha alls. Men att hitta nytt hus att hyra är INTE lätt. Hoppas ni får en fin start i nya huset.

Mammatea

Spännande. Förstår att förväntningarna är höga och att ni är taggade.

Desirée

Så himla roligt! Lycka till med flytten :)

michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

förstår att du är taggad. håller rummarna för att verkligheten lever upp till förväntningarna..men det är jag ganska övertygad om att dom gör :)