Hallen efter.


Blev en betonginspirerad plastmatta från Forbo som Johan lade in igår och så målade jag som sagt väggarna vita. Det är typ allt vi har gjort  - och så får det vara tills vi bygger om.
 
Då däremot, vill jag ha marrakech-klinker med golvvärme, andra fönster, vit panel, garderober och en lite annan planlösning. Passagen mellan entrén och hallen (den lilla meningslösa fyrkanten) tar vi upp dörrhålen på och öppnar upp till taket, så att allt på nåt sätt hör ihop. Och så tänker jag att vi bygger om trappen och själva ingången litegranna också.
 
Nu ska jag skynda mig in i vardagsrummet och stoppa ungarna innan det har blivit en total härdsmälta bland våra sällskapsspel och kortlekar och UNO som i skrivande stund plockas isär i molekyler.
 
Thank god it's friday!
 
Kram på er ♥
 
ps. på Instagram heter jag @augustifamiljen om ni vill se fler snapshots och vardagligt kuriosa.
 
Yohannas.se

Åh jag önskar så innerligt jag hade din ork & förmåga att få saker gjorda!!!

Svar: Många som säger så.. och det är väl som med träning kanske; Just do it ;)
Zandra Claeson

Elle

Blev betydligt luftigare och fräschare! :)

Svar: Visst blev det!! Och du, tack som fasen för det fina inlägget om bloggen, så glad jag blev när jag läste :) Kram <3
Zandra Claeson

Andrea

Ser jättefint ut! Vad roligt det är att se vilken förändring det kan bli med små medel! Och vilken liten sötnos man skymtar i dörröppningen..:)

Svar: Tackar, ja det här blev nog inte ens en tusenlapp så helt klart värt att lägga ett par timmar på och få det lite fräschare :) Haha, ja hon är med där det händer så att säga!
Zandra Claeson

frupastell

Åh det låter lite som en hall som jag också vill ha *gilla stort*

Svar: I know! Har en vision i huvudet som jag bara vill förverkliga nuuuu, helst :)
Zandra Claeson

maria

desamma
verkligen jättefint
Vart är ljusamplarna ifrån ?
Kram Maria

Svar: Tack som tusan! Törs knappt säga det men dom hittade jag faktiskt på lite av en tattarbutik som heter Dollarstore :)
Zandra Claeson

yasmine modell mamma och fru

ser fint ut
önskar dig en härlig helg

förresten rösta gärna på lilla sonen här i en tävling genom att klicka gilla vore super gulligt kram

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1&theater

Mammatea

Fint det blev. Ni har verkligen känsla för att gå det snyggt och hemtrevligt!

Svar: Tack så mycket, det värmer att höra!!
Zandra Claeson

maria

hahaha
Tack...

Yohannas.se

Ja fast jag har ju inte riktigt din förmåga eftersom jag är skadad så allt gör typ ont. Å därför tryter orken. Men i övrigt stämmer det, man får hitta tid och möjlighet, det håller jag verkligen med om!!

Svar: Förstår dig. Är så glad att jag hann komma i någorlunda form igen innan vi köpte det här. Har fortfarande lite problem med fogarna, men överlag känns det bra. Annars hade jag nog inte haft ork eller möjlighet heller.. Får du inga övningar eller nån form av rehab/operation för att bli frisk igen?
Zandra Claeson

Yohannas.se

Finns inget att göra i nuläget, och ev. är det något mer än korsbenet & svanskotan som är av, ska magnetröntgas snart. Tyvärr har inga övningar eller nåt hjälpt, i och med att det är skelettet.. Lite som att ha en bruten arm, och sen hela tiden skruva i skruvar och använda och anstränga den.. :(

Svar: usch och fy, lider med dig. Helt sjukt att det dessutom snart fått gå ett helt år utan att du blivit ordentligt hjälpt!!
Zandra Claeson

Yohannas.se

Japp, det gör inte en människa lycklig det kan jag säga. Njut ditt aktiva liv, vilket du ju är bra på att göra :)