photo a day - challenge.

För exakt ett år sedan höll jag på med den här fotoutmaningen vilket var hur kul som helst, så när photo a day började dyka upp i bloggar lite här och var nu i vår har det verkligen satt mina fotofingrar i kli. Imorgon känns dessutom som en ypperlig startdag för det första bidraget - nämligen jag, och har vi tur kommer hela utmaningen att hinnas med innan bebisen kommer. Om inte, så har jag i alla fall haft nåt att roa mig med under tiden!

 

Någon annan som också vill göra (eller redan gör) utmaningen? Säg till i så fall så länkar jag era bloggar!

Jennie

Jag är på! Jag gillar tanken på att ha en utmaning att göra varje dag tills bebis kommer :). Kram på dig!

Dessi at [Home and desire]

Åh. Jag vill! Snart! :)

Linda - När 4 vill bli 5

Men gud vad roligt! Den där utmaningen tänker jag köra, med start om ett par dagar :-) Kul tips!

Hanna - Mamma till Isac

Kul grej! Tror jag gör som dig och startar imorgon :)

Malin - Mamma till Alice & Lowe

Jag är på!! :D

oprofessionell

Självfallet! Jag startar på fredag!

Linda

Jag är på!

Mickan

Kul utmaning! Känner dock att foto inte är min starka sida... :)

oprofessionell

Haha, ja det gick.. sådär. Men det mesta gick bra att strunta i, speciellt skolarbetet. Men ta hand om host-barn och laga mat, det är ju sånt man liksom inte kommer undan ;)



Fin start på utmaningen föresten!

Emilia

Vilken rolig utmaning!! Jag är på :) startar på lördag!

Kram Emilia

Erika

Får jag vara med?

Ewa

Jag e med :)

Anonym

Jag hittade den här bloggen och den här utmaningen och tänkte testa själv :) så, nu ska jag sätta igång :)

Inspire me, Darlin'

Är det försent att börja nu?! Så himla roligt ^^

Svar: Absolut inte, du får ta över rodret sen när jag äntligen är färdig istället :)
Augustifamiljen

Inspire me, Darlin'

Haha ojoj ^^ Va spännande!! Jag börjar nog idag eller imorron ^^

Svar: Gör så du :)
Augustifamiljen