photo a day - where you sleep.

Där sover den här. Lite för gott och lite för ofta.



Vill ni se hur sovrummet (utan katt) ser ut så finns det fler bilder här.

Nu tänkte vi ge oss ut och titta på betessläppet som naturbruksskolan anordnar i samarbete med Norrmejerier. Kul! Och kanske tar jag även rundan förbi loppisen i badhusparken som säsongspremierar idag, innan vi bänkar oss på fotbollsarenan och tittar på Johans match lite senare i eftermiddag. Skön lördag med andra ord.


Kika gärna in hos dom andra som gör utmaningen och kolla vad som händer där!
Dessi, Skattkistan, Vardagspusslandet-Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas, Emilia, Hemma hos Linda, Chula, Erika, Himmelsblåaögon-Linda, Johanna 1, Eva, Maria, Linn, Mamman pysslar och Johanna 2 är det än sålänge. Någon mer som vill vara med? Säg till så länkar jag. Imorgon är temat Close-up!

Mina andra bidrag hittar du här:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
Linn

Känner igen stilen från min egen kisse!

withemilia

Nämen gud vad sött. Så brukar min hund också sova :D