photo a day - something you're reading.



På mitt nattduksbord ligger det en trave med Sköna Hem-tidningar, som jag bläddrar i när jag inte håller på med någon bra bok. Just nu läser jag dock Paganinikontraktet av Kepler som är så galet bra att det inte blir mycket över till annan lektyr helt enkelt. Vill bara bli klar så jag kan påbörja Eldvittnet, som tydligen ska vara ännu mer rafflande.

Sommarläsning alltså! Hur skönt?


Fler bidrag från utmaningen finns här:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
Linda - När 4 vill bli 5

Underbart! Sommarläsning är den bästa läsningen :-)

mammaTEA

Älskar att läsa men det blir inte mycket av den varan just nu.

Anne

Kepler är super. Jag har plöjt både den och Eldvittnet!

Jennie Lenita - 3 barnsmamma

Haha, ja det är sant. Känns också lite skumt att fotografera sig själv ( ialfl för mig som inte ens gillar fotografier på mig själv ). Hänt några gånger att jag också stått med kameran i näven och tagit foto via spegeln.. men nu har jag inskaffat mig ett stativ + fjärrutlösare som jag verkligen älskar :)

Farbror Jonas

Jag är tillbaka! Waldestål lever! Halleluja!

Dessi at [Home and desire]

Åh. Jag valde att läsa en annan bok emellan, var rädd att fastna i Kepler-världen igen. Kan inte sluta när jag väl börjat :)

Annelie

Åh, jag har just börjat i den första som jag vill ha läst innan filmen kommer. Får jag fråga var du har köpt den underbara väckarklockan?

Svar: Väckarklockan kommer från Åhlens :)
Augustifamiljen