photo a day - happiness.


Kräver nog ingen vidare förklaring egentligen, annat än att det här är dom som gör mig allra lyckligast. Johan har gjort mig lycklig i snart fem år och att ha fått den stora äran att bli något så fantastiskt som mamma till Lilli, gör en verkligen ödmjuk till livet. Ni är det finaste jag har!

Och ska kärleken till dessa två beskrivas eller tonsättas så gör jag det helst med hjälp av Bosse och hans vänner. Vill ni veta vår historia så ska ni trycka på play. Det smartaste jag gjort handlar om oss. Så är det bara.


Kika gärna in hos dom andra som gör utmaningen och kolla vad som händer där!
Dessi, Skattkistan, Vardagspusslandet-Linda, Hanna, Malin, Oprofessionell, Jonas, Emilia, Hemma hos Linda, Chula, Erika, Himmelsblåaögon-Linda, Johanna 1, Ewa, Maria, Linn, Mamman pysslar, Johanna 2 och Tajkonfamiljen är det än sålänge. Någon mer som vill vara med? Säg till så länkar jag. Imorgon är temat Morning!

Mina andra bidrag hittar du här:
1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.
Jennie

Underbart! Och vilken fin låt med Bo Kaspers, den hade jag inte hört tidigare.



Härliga fina bilder på Johan och Lilli. Är de från när ni var i Tyskland eller något? Tycker mig komma ihåg att jag sett dem tidigare.

Kram!

Sandra på Ön

Så fina bilder på dina fina.

Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Underbara bilder!