photo a day - close up.

Mitt ena öga. Fortfarande rödgråten efter det fruktansvärda slutet av programmet "Sofias änglar - så gick det sen". Kan.inte.för.mitt.liiv sluta tänka på ifall nåt så grymt som c.a.n.c.e.r skulle drabba min egen dotter.

Jag skulle gå sönder. Totalt.

 

Orkade aldrig lägga upp en bild igår, så därför kommer close-upen idag istället. Vi har jobbat i rabatten mest hela dagen och helgen bjöd ju på kanonväder, så ibland måste man bara prioritera!

Mina andra bidrag finns dock här:

1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

 

Sandra på Ön

Jag är livrädd för cancer. Det är en fruktansvärd sjukdom.

Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Programmet var hemskt :( Grät med floder..

Hanna

Här gräts det oxå, då jag var klasskamrat med pappan en gång i tiden. Det värker verkligen i hjärtat när små oskyldiga barn som knappt hunnit se världen ska behöva råka ut för något sådant.

Förlora sitt barn är ju över huvud taget det värsta som skulle kunna hända. Jag har själv förlorat en syster, och jag kan för mitt liv inte förstå hur min mamma orkade gå vidare efter det. Men det gjorde hon.