några från veckan.

Här är några godbitar från de senaste dagarna. Älskar att titta igenom kameran och inse hur mycket man egentligen har hinnit med. Och än är det bara onsdag...


Johan och Lilli har klippt gräs. Jag stod bredvid och njöt av den fina bilden och den goda doften.


I söndags var vi på koutsläpp med en måttligt imponerad dotter. Eller så var hon bara överväldigad kanske?


Jag har utvecklat gröna fingrar och planterat pelargoner. Och lavendel.


Lilli fick sin första uppsättning hårprylar nu när de äntligen får lite fäste. Detta togs emot med stor förtjusning, men än sålänge går hon mest bara runt och svänger på den lilla tillhörande väskan.


Min mor har hjälpt mig rensa och fylla upp rabatten, som snart är helt färdig. Rabarber, sex olika salladssorter, morötter, jordgubbar och smultron hoppas vi få skörda inom en snar framtid. Om inte annat så har vi i alla fall en massa fina blommor i sommar!


Vi har köpt glass från glassbilen och avnjutit små Spookisar på trappan i solskenet.


Vi har även fått tummen ur och sorterat och magasinerat alla höst och vinterkläder.


Och så en bild på kulan som tillochfrån känns mer eller mindre sprickfärdig. Inte så konstigt kanske, vecka 36+5 har vi idag så nu är han i stort sett färdig att komma ut. Lillskrutten.

Nu? Några kapitel av Paganini och sen välbehövlig sömn. Jag är verkligen helt slut nu om kvällarna!
Linda - När 4 vill bli 5

Tack så mycket :-) Oron är väl det enda som är lite svårt att leva med, illamåendet och det andra tar jag så gärna :-)



Gud vilka härliga bilder, första var så himla söt!

mammaTEA

Kul när man känner att man gjort saker under veckan.

Anonym

Hu, socken konstig natt! Innan vi skulle somna så kände jag mig sådär konstig o luftfylld i hela kroppen men lyckades ändå somna. Sen vaknade jag vi halv ett riktigt illamående o det kurrade o lät från hela kroppen, magen var dessutom tokspänd. Trodde jag blivit matförgiftad eller att ngt var på G så upp med mig o besök på toa mm.. Sen la sig allt o nu när jag vaknade var allt normalt igen.... Bebisen dröjer nog :)



Vilka härliga bilder! Kul med eget land som man fhv kan skörda från sen :)

Kram

Angelica

Vi väntar mä på smultron och dom obligatoriska tomaterna. ;)

Linda.N

Fina bilder:).

Krillan

oj så fin kula! inte länge kvar nu! Lycka till på slutspurten :)

Erika

Det är så fint med pelargoner! Min sambo avskyr tyvärr dem. Han säger att de luktar illa, haha. Men jag har lyckats smyga dit en mårbacka till köksfönstret, haha. Kram!

Melanie

härliga bilder! vi var ju också på kosläpp för ett tag sedan, det var mysigt;) nu är det snart över och lillebror är här!