enkel potatissallad.

Eftersom jag fortfarande inte gör något vettigt idag, så kan jag ju dela med mig av receptet på den här supergoda och väldigt enkla potatissalladen jag brukar göra.


Till fyra personer:
1 röd lök
1 halv burk kapris
Ett gäng med saltgurka
8-9 potatisar
2dl lätt creme fraiche
olivolja
salt & peppar

Koka potatisen och skär i mindre bitar. Hacka lök och skär gurkan i mindre bitar. Blanda sen ihop allt i en stor skål med creme fraichen och ringla lite olivolja över och salta och peppra. Klart!
Sandra på Ön

Låter supergott! Tack det receptet ska jag spara. Kram

jessica, mamma i Familjen vanlig

Låter gott och verkade enkelt, får vi nog testa när nypotatisen har kommit.

Susanna - mitt liv i Oslo

Tack för tips, det ska jag prova ut nästa gång det är dags att ta fram grillen :)



Tack för en inspirerande blogg!

Nina

Ser mums ut!!

Ska tillägga att din header är superfin!

lovisa/polichinelle

gudars så gott! och sicken flott skål sen!

Svar: Ja visst är den tjusig, ryskt loppisporslin :)
Augustifamiljen