vill ha.




Lampan högst upp till vänster vill jag ha över byrån i köket. Brickbordet framför soffan och saxlampan bredvid. Hjorten skulle sitta i hallen. New York-tavlan i trappen och den gula postern vill jag ha bara för att.

Tiden (och ekonomin) får väl utvisa om det blir så, men tills dess tänker jag nöja mig med tavlorna jag beställde i eftermiddag.
En citronfjäril och en grön skalbagge fotograferade av Göran Liljedal. Båda kommer från Inreda, precis som allt det där andra jag vill ha.

Nu har de förresten fri frakt på allt, så passa på om något faller er i smaken - vilket det mest troligt gör :)

Eget kollage med bilder lånade från Inreda.
Marie

Ohh så fina grejs, skulle gärna också äga allt det där =D



ja, de är fina, hade inte heller sett de tulpanerna innan, läckert ju



Hoppas att du har en toppenkväll

Hellis - Design på flera sätt

Hej! Missa inte Baby pi-tävlingen! Bara några dagar kvar att vara med nu! http://138kvadrat.blogspot.se/2012/03/missa-inte.html

Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

melanie

Hej!

Tack fina du för alla fina ord som du lämnat inne hos mig det senaste! Jag blir helt rörd ska du veta! Jag är själv dålig på att kommentera just nu, men ja...det är lite mycket med allt som du säkert förstår:) Det blir bättre och du ska veta att jag läser om er!



Varma kramar till dig och fina familjen!

Elin

Åh vad mycket fina saker. Mycket som man vill ha.



Hoppas du får en härlig dag!



Marie

Hoppas att allt är bra, skönt med fredag, ska ge mig ut på liten fotorunda nu tänkte jag, var läääääänge sedan hehe

Jungarå Fotografi

Svar: Synd att det ska va så dyrt med kameraprylar!



Frän bloggdesign du har! :D

Spanienfrugan

Det är så mycket man vill ha här i livet ;) Skämt å sidor, klart man skall drömma och önska lite ibland med.

SV: Hehe, de där skrocktesten skall man nog ta med en nypa salt ändå. Jag tycker det känns väldigt roligt att inte veta om vi har en pojke eller flicka i amgen faktiskt. Kan knappt bärga mig över ett få veta snart! :)

we will never walk alone

Hej!

Blev du en av vinnarna i Dagens Blogg tävlingen?

Kika in och se här:

http://asahoffman.blogg.se/2012/march/vinnare-och-ny-tavling-av-dagens-blogg-1.html



Om inte, anmäl dig gärna till nya omgången av Dagens Blogg i samma inlägg :)

Sofia

Vad kul att du blev så glad för min kommentar!! Det gjorde mig glad :) Vad roligt med svaren på frågorna, ditt jobb verkar jättekul! Min lista får du mer än gärna kopiera, den är super om man inte riktigt har inspiration, eller bara för att dela med sig lite av sig själv! Hoppas du får en härlig helg! Massa kramar