tgif.

Vilken fredag! Har varit en fullspäckad dag med både det ena och det andra. Förmiddagen spenderades hos min gamla gymnasievän Helena i Luleå, efter-lunchtimmen på Åhléns inredningsavdelning och sen satt jag på flygplatsen och inväntade föräldrarna som kom med Las Palmas-planet klockan två. Väl hemma var det en lasagne som skulle lagas eftersom jag lovat syrrans familj avlastningssmiddag då dom åker till fjällen imorgon bitti. Sen kom gammelmormor på snabbvisit, huset skulle röjas på leksaker och lilla fröken läggas. Sen hann jag slappa i soffan en stund innan en mycket kär vän ringde och hade väldigt roliga nyheter att förtälja vilket man såklart inte kan sluta prata om. Och sen var det den där traderavinsten som skulle betalas och tänderna som skulle borstas - och sen var det inte så mycket kvar av den här fredagen ändå.

Nu är det däremot sängen som gäller innan både ben och rygg går av, för jag är heelt färdig. Men det har varit en riktigt fin dag måste jag säga och jag hoppas att ni haft en lika bra!

helena k

tack för besöket, det var himla trevligt!

jag har limmat ihop melkers puck, och han har spelat med den utan att märka något ;)

kram!

Spanienfrugan

Oj, vilken dag. Gissar att ni sov gott sedan? :)

Augustifamiljen svarar!

Helena: Tur att han inte märkte nåt, kanske får sig en chock en dag när han synar ordentligt, hehe.



Spanienfrugan: Som en stock :)