men idag är vi bara hemma.

Skickar tillbaka paket. Städar. Hoppar. Vattnar blommor. Kissar på pottan för andra gången. Kollar på OS, svettas lite - och såna saker.

 

Sandra på Ön

Otroligt skönt med sådana dagar ibland också.

Svar: Det är ju det, har dessutom varit en superskön dag med två nöjda barn och två nöjda föräldrar :)
Augustifamiljen

Min plats i solen

Låter som en alldeles underbar vanlig vardag mitt i sommaren. De är inte dumma alls de där dagarna. Tvärtom. Gulddagar. :)

Ha det fortsatt fint!

Kram Lotta

Svar: Ja precis, att bara vara och inte göra så mycket men ändå allt. Typ :)Kram kram
Augustifamiljen

Anonym

Såååå härligt, å jag avundas er trädgård dagar som dessa då lillan är hemma från dagis TRE veckor!

mammaTEA

Såna dagar behövs de också.

Svar: och de känns såå värda när man väl har haft dom :)
Augustifamiljen

Anonym

Såååå härligt, å jag avundas er trädgård dagar som dessa då lillan är hemma från dagis TRE veckor!

Svar: Förstår det, jag älskar att ha trädgård och kommer aldrig kunna bo i lägenhet igen känner jag :)
Augustifamiljen

Linda

Skönt!! Och att vara allihop är ju ännu bättre :)

Svar: Ja, jag känner mig lyckligt lottad som har en fritidspedagog till sambo ska du veta :)
Augustifamiljen

Malin

Hej, jag är en såndär som inte följer så många bloggar. Din föll jag över när ni var på blogg.se framsida. Troligen nån fin bild som lockade.
Sen började jag känna igen saker du skrev, om staden du bodde i.
Mest för att jag bor i samma stad.
Och nu är jag en trogen följare.
Även om jag tror jag är rätt olik dig och ditt liv.
(inga barn, singel, bor i lägenhet, lever mest i ett stall.)
Men jag gillar det du skriver.
Så nu för någon dag sedan såg jag en man på stan. Men en liten kille i famnen.
Min första tanke var, hur kan jag känna honom?
Sen gick du efter.
Och jag tänkte. Jamen såklart jag känner ju henne.
Var nästan påväg att hälsa.(tror iof inte du slagit ned mig om jag hälsade...)
Innan jag kom på att jag känner din blogg och inte dig.
Så hälsar väl här och säger att du skriver så bra och har en härlig känsla i bloggen :)

Svar: Men oj vad roligt att höra, blir ju alldeles till mig hära ska du veta. Inte varje dag man hör av anonyma läsare och verkligen inte ofta (typ aldrig) man nästan har träffat någon som brukar kika in här, förutom vänner och bekanta och sånt då. Så stort tack ska du ha! Det här var ju jätteroligt att höra :)
Och nej, jag hade inte slagit ner dig om du hade hälsat, så nästa gång får du göra det tycker jag :)
Kram!!
Augustifamiljen