vardagsrum & hall.

Nu var det ju ett tag sen jag lovade föreochefter-bilder på vardagsrummet, men så har vi ju haft en massa besök hit och dit, fint utflyktsväder och helt enkelt bara annat för oss att jag inte hunnit med. Men idag har jag haft lite tid över och fotat efterbilderna.

Fortfarande är det ju saker som saknas, typ soffbord, några fler tavlor, annan matta och kuddar och sånt, men det ger i alla fall en någorlunda bild om hur vårt lilla hus ser ut :)

Före; mörkt och murrigt med svarta och gråa väggar samt zebratapet i köket.



Efter; ljust och väldigt mycket luftigare.

Isabelle

Wow, vilken skillnad! Riktigt snyggt! :-)

Blue Velvet - Vegas mamma

Skitsnyggt!!!

Jennie

Vilken skillnad! Vad lite färg kan göra :) Jag ska också gå loss med penslar & rollers när vi får tillgång till vår nya lya! Om jag inte har ont eller så förstås. Inga problem att måla med väggfärg så länge den är vattenbaserad va? Jag tänker för oss gravida. Kram på dig

Anonym

Jätte fiiiint :)

Melanie

vilken stor skillnad det blev! helt otroligt vad lite färg och tapet kan göra egentligen, supersnyggt! :)

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

så fint, verkligen :)

Tommy

Så snyggt!

Jenny - Hugos mamma

Det är alltid lika kul att se "före" & "efter" bilder, blev jätte snyggt!:)

Karin

Åh så ljust och fint det blev! Verkligen snygg byrå som är till höger på förebilden i vardagsrummet. Loppisfynd eller nyinköpt? Kram från Happy Happenings :D

Yohanna - vecka 23!

Kul! Ljust gör ju verkligen sitt.!!

Sv: Vaaaa??? Sedan vecka 8 foglossning? Wow, aldrig hört nåt sånt, fyyy vad ont!! Å jag klagar i vecka 23 :/ Hmm... å du är beräknad i slutet av juni såg jag, vad KUL då är vi ju jättejämna :) hihi

Mika

ammmmmeh shiet, vilket skillnad! fint det blev alltså!

Mickan

Vad fint, och vilken skillnad! Så ljust och fräscht.

Dessi at [Home and desire]

Vilken skillnad! Så fint! :)