sovrummet.

Såhär ser vårt sovrum ut för er som är nyfikna. Inget speciellt egentligen utan jag har bara försökt fånga den här ursprungliga charmen som huset besitter med hjälp av några färggranna detaljer. Hade gärna haft en liggande träpanel i någon fin färg bakom sängen också, men känner väl inte att det är prio ett direkt så därför får det nog vara. Tillsvidare i alla fall.

Annars är jag nöjd. Vitt och enkelt, gammalt och nytt - och så några färgglada detaljer som sagt!



Detaljbilder:



Dessa fina tavlor med insektsmotiv från Liljebergs beställde jag på Inreda.com och ramarna hittade jag på Gallerix. Den färgglada trasmattan köpte jag här och stolen är ett loppisfynd som jag målade om. Fönsterlampan är också ett loppisfynd som jag bara bytt ut skärmen på. Sängborden följde med huset och har faktiskt fått stå kvar då jag tyckte de passade in, och de fina kuddarna är vanliga örngott som jag hittade på Åhléns.

Nu tänkte jag kurera mig med en kopp chai-té. I söndags var jag nämligen så rolig och skojade med Johan om att det var länge sedan Lilli var sjuk, och vem tror ni vaknade igår klockan 06.00 med snorigast näsa, hosta och feber? Jo, Lilli förstås! Och idag har jag börjat få ont i halsen och snora, så man ska tydligen aldrig skoja om såna där saker verkar det som ;)
Spanienfrugan

Vilken fin stol ni har där i hörnet!

mammaTea

Fint!

Mamma til Tobias

Nydelige bilder :D

Therese

Så fint ni har det, skönt att få iordning innan bebisen kommer.

Lisandra-Milos mamma

Ni har det verkligen jätte fint hemma, va duktig du är:)

Jessica, mamma i Familjen vanlig

Fint! både tavlorna och trasmattan skulle kunna få flytta in här hos mig imorgon. Som svar på din fråga på min blogg så ja, har tapetserat och lackat min pall själv. Betydligt bättre än omålad som den varit i tre år...



kram j.

Linn

Gillar trasmattan supermycket. Fina färger!