passar på.

Vaknade precis till efter att ha somnat med lillan en stund och tänkte att jag skulle hinna kolla bloggar, blogga själv och kanske se ännu ett avsnitt av desperate housewives innan hon vaknar igen. Vi har ju inte haft femman sen vi flyttade in här så det är många avsnitt Greys och DH som ska tas igen nu...

Annars är allt fint här. Tröttare än tröttast till och från och fortfarande nästan ingen aptit, men det hänger väl ihop. Tröttheten och dålig aptit alltså. Mår dock inte illa (annat än när jag tänker på mat) men är ändå bara sugen på clementiner, saffransbullar och äppelcider, så vi får väl se hur länge man klarar sig på det?! Helgen har hursomhelst varit supermysig. Bara lugnt och stilla hela fredag och lördag och till första advent hade vi stormiddag med mamma, pappa samt syrrans och brorsans familjer. Det var pappas egenfiskade lax från Byskeälven som äntligen skulle ätas, efter att ha legat i frysen allt för många veckor. Det var i alla fall jättegott och jag fick säkert ner en hel portion innan illamåendet slog till.

Igår fick vi förresten vinterns första snö! Dock bara några millimeter, men jag kunde ändå inte hålla mig från att plocka fram pulkan och dra omkring på Lilli någon timme här på parkeringen igår eftermiddag. Hon skrattade i alla fall och verkade allmänt nöjd, så vi håller tummarna för ännu mer snart. Verkligen en konstig höst det här.. nästan som om vi har fått Växjövädret med oss upp.

Har tyvärr varit jättedålig med kameran i helgen, så knappt ett enda kort har tagits. Men jag kan vara lite snäll och bjuda på ett sjukt roligt foto på Lilli, där jag bara blev tvungen att hämta kameran. Hon och Johan var ute i söndags en stund och när jag tittar ut genom fönstret bjuder hon nämligen på detta:



Hahahahahaha.

Jag.dog så roligt det såg ut. Och det var inte att hon härmade någon annan, utan detta kom hon på helt själv! Blev en liten serie med kort då hon besudlar fönsterrutan (som för övrigt inte var ren) och fi fan vad vi garvade åt det sen :)

Tokunge!
Jannie

Men goaste sötaste onge!

Underbar bild!



Skönt att höra att du mår så bra!

O jag är inte det minsta sotis för att ni har fått lite snö.Nej nej.Mycket mysigare med pisseregn och blåst hela dagarna...I söndags var det tom storm.

Tjo-ho.Välkommen vita vintern!; )



Massa kramar

Jannie

Men goaste sötaste onge!

Underbar bild!



Skönt att höra att du mår så bra!

O jag är inte det minsta sotis för att ni har fått lite snö.Nej nej.Mycket mysigare med pisseregn och blåst hela dagarna...I söndags var det tom storm.

Tjo-ho.Välkommen vita vintern!; )



Massa kramar

Jannie

Men goaste sötaste onge!

Underbar bild!



Skönt att höra att du mår så bra!

O jag är inte det minsta sotis för att ni har fått lite snö.Nej nej.Mycket mysigare med pisseregn och blåst hela dagarna...I söndags var det tom storm.

Tjo-ho.Välkommen vita vintern!; )



Massa kramar

Jannie

Men goaste sötaste onge!

Underbar bild!



Skönt att höra att du mår så bra!

O jag är inte det minsta sotis för att ni har fått lite snö.Nej nej.Mycket mysigare med pisseregn och blåst hela dagarna...I söndags var det tom storm.

Tjo-ho.Välkommen vita vintern!; )



Massa kramar

Jannie

Men goaste sötaste onge!

Underbar bild!



Skönt att höra att du mår så bra!

O jag är inte det minsta sotis för att ni har fått lite snö.Nej nej.Mycket mysigare med pisseregn och blåst hela dagarna...I söndags var det tom storm.

Tjo-ho.Välkommen vita vintern!; )



Massa kramar

Jannie

Men goaste sötaste onge!

Underbar bild!



Skönt att höra att du mår så bra!

O jag är inte det minsta sotis för att ni har fått lite snö.Nej nej.Mycket mysigare med pisseregn och blåst hela dagarna...I söndags var det tom storm.

Tjo-ho.Välkommen vita vintern!; )



Massa kramar

Jannie

Ehhhh...Förlåt att du fick samma kommentar 5 ggr...

Men det stod att den inte gick igenom förrän nu...ha ha ha

Mickan

Förstår att ni garvade! Så jädra söt!:)

Åsa-Imorgon gäller det!

Hahahaaha underbar bild! Fy vad tråkigt med snö, vi har haft strålande sol i 2 dagar :)

Melanie

hahaha, klockren bild!

vilken tur att du hann ta en bild:) blir detta studentkortet kanske?! ;)

Blue Velvet - Vegas mamma

HAHAHAHAHAHA vilken underbar bild!!!!

Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Nästa???? =D

Mika

Asså jag höll på att försäga mig IGEN. Hur ska jag hålla mig till feb? Fuck!

Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Den där smilys-gubben fick det att kännas som det redan är något på G :)

Mamma til Tobias

Utrolig herlige jente du har. Hehe gleder meg til min lille gutt blir så stor :)