dag åtta: en favoritbild.



En favoritbild borde väl egentligen vara på min egen dotter, men just den här bilden på min brorsdotter är en sån riktigt favorit. Den är tagen en iskall vintermorgon för några år sen när jag var uppe i Piteå och hälsade på. Jag bodde hos min syster den veckan och Emma ville gärna komma och sova hos oss en natt. Men klockan sju följande morgon ville hon hem till sin mamma, så då var det bara att klä på sig och traska bort med ungen i 20 gradig kyla. Anledningen till hennes min, är att näshåren frös till is och hon "rättade till" näsan.

Imorgon: Dagens.
i min lilla lilla värld

Jag var uppe tidigt eftersom jag skulle till läkaren. I vanliga fall sover vi till halv 8. Tack gode gud hihihi

Killmamman

härlig bild! fast snön ser sisådär mysig ut... :)

zandra - augustifamiljen

Tack killmamman, visst är det. Men jag håller med om att snön ser vääldigt kall ut :)