tidsoptimisten.

Våra semestrar här uppe brukar som oftast vara allt annat än lugna. Denna gång är verkligen inget undantag. Det har varit ett fullspäckat schema och full fart hela veckan. Nu börjar dock äntligen veckan lida mot sitt slut, och bara det sista ska hinnas med.

Vi har hursomhelst haft det toppen. Vi har bland annat badat i Boden, åkt pulka & grillat på pitholmsheden, ätit middagar med allihopa (som vanligt), gått på stan, druckit kaffe, sett på film, busat, hittat eventuell lägenhet, hälsat på hos Angela & familj, hälsat på hos Tjäder & familj, blivit dunderförkylda och säkert en massa annat. Nu ikväll blir det min morbror & hans familj som får sig ett besök, innan det är dags att packa ner allt igen. Imorgon bär det av hemåt, och det ska bli ytterst fint att kramas med Lillis pappa igen. Nu längtar vi massor faktiskt!



Jennie

Det ser ut som att ni har haft det fint där uppe i Pite :) Och Lilli är lika söt som vanligt. Får jag möjligtvis träffa henne på måndag? Då syftar jag på min lilla fikabjudning som jag hoppas att du har fått mail om :) Kram Kram

sis

Vilka fina bilder, det översta på mej och lilli vill jag oxxå haaa :D