Dessi - Home and desire

Fina! Synd jag har en liten gosse...

Åsa

Vad fint! Ska kika på det :)

Malin & Prinsessan

Ja, våran grupp var också ganska stor på MVC (samma grupp nu på BVC) och vi klickade inte alls med så många. Men ett av tio par blev iaf våra vänner och förmodligen för livet :)



Lycka till med auktionerna!

Kram!

boosse

Tack för tipset :)sparkdräkten var riktigt söt!

Elin

Jag gick in och kikade för att se vilka storlekar det var, och jädrarns vilket högt bud du får på sparkbyxan :) Himla bra, för då kan man ju bjuda på lite nya barnkläder på tradera för förtjänsten ;) Tack själv, vad kul att du gillar bloggen! jag hittar sällan nya bloggar nu för tiden då jag knappt har tid att läsa de jag redan läser, men ibland fastnar man bara direkt! Kram

Viola

Ohh vad fina!

Sandra

De prickiga byxorna var jättesöta.