nedräkningen.

Bloggsuget är stort idag kan jag meddela. Har massor att berätta och fina bilder att lägga upp, men tyvärr saknar vår egen dator internet här, så bilder blir det inga om jag inte lägger över dom på deras dator, men då blir det oredigerat istället. Och så har jag inte tid riktigt...

Känns faktiskt rätt skönt att ta lite semester från bloggvärlden, även om det är mycket man vill dela med sig av... Kan hursomhelst berätta att vi har blivit grymt bortskämda med god mat i helgen, fika, mys och annat och jag har dessutom blivit av med kantarelloskulden. Såg och plockade min första igår morse nämligen. Kul som attan!

Idag har vi i alla fall vaknat från helgens dvala och ska färdas in till stan för en playdate med Elin som sitter barnvakt åt brorsonen Elias. Lite senare är det BVC för tiomånaderskontroll och så ska jag förbi jobbet och fota en kollega till hemsidan och säga hejdå och allt det där. Obeskrivligt skönt med en agenda ändå. Även om vi sa att vi skulle ha semester.

Nu är det hursomhelst bara f-e-m dagar kvar...

Trace

Vilka gosiga små tossingar. Passa på och njut av bloggpausen, vi finns kvar :)